NARUTO - ELEŞTİREL PARODİ

Belki de kurulduğumuz günden bugüne kadar istenen eleştirel parodi olabilir. E serisi başlasın o zaman. İyi seyirler ve iyi eğlenceler canlar.
F\u0026F Club'a Katılmak için: trmore.info/soft/ZCU.html...
→→ABONE OLMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN CANLAR→→
►Instagram: filmlervefi...
☎Contact: filmlervefilimler@gmail.com

►ELEŞTİREL PARODİLER: trmore.info/www/mKxkmoSppmGBn4w/video...
►NEDEN EFSANE SERİSİ: trmore.info/www/qJVxgnydaWKqx3w/video...
►NEDEN KESTANE SERİSİ: trmore.info/www/0tGDnHeYrqCt1Gc/video...
►HİLE WEB SERİSİ: trmore.info/www/t7eYq5VrinKN2Xg/video...

♦♦Filmler ve Filimler kanalında her hafta vizyona girmiş bir yapımın Eleştirel Parodisi yer alır. Bu parodilerin sonunda FİLM(iyi) FİLİM(kötü) anlamına gelen ibareler dile getirilir. Senin beğendiğin yapımı biz beğenmemiş veya tam tersi durumlar oluşabilir. Dünya farklı insanları barındırdığı için güzel bir yerdir.♦♦

▶Filmler ve Filimler (Movies and Moovieez) is a Turkish entertainment platform. We produce movie parodies to make people smile.

Film (Movie) is the grade that we gave to "good" productions. Filim (Mooovie) is the grade that we gave to "bad" productions.

Charlie Chaplin logo means "Movie" and Hitler logo means "Mooovie".

Watch it, like it, share it !

Herunterladen

görünümler
1,375,881

YORUMLAR

  • AKAME GA KİLL PARODİSİ GELSİN OLUR DİYORSAN CEVAP YAZ USTAM

    GAMER BOYGAMER BOY8 saatler önce
  • anca küfür ederek anlatıyo bunun neresi komik izlememiş bile narutoyu

    ENgamESENgamES17 saatler önce
  • Tusubasaaa koptum🤣🤣🤣😂😂😂

    Eren ŞahinEren Şahin23 saatler önce
  • Lise mezunu birinin başkan olması neden zoruna gider ki? Bence yaran var.

    Bilal AslanBilal AslanGün önce
  • Bnha yada eleştirel parodi yaparmısın

    •Mrs_CapCake••Mrs_CapCake•Gün önce
  • Tam anlatılmamış ama guzel

    Yusuf DeğerliYusuf DeğerliGün önce
  • Bu animenin ismi borutomu ? narutomu

    Damen_pubgDamen_pubgGün önce
  • yarım yamalak anlatsanda müq

    CyringCyringGün önce
  • Koskoca tilkiyi çocuğun içine mi hapsettiniz! Tilki:DÜŞTÜM MAPUS DAMLARINA ÖĞÜT VEREN ÇOK OLSUN~

    Yağız PulatYağız PulatGün önce
  • jutsu abi o

    TimorankTimorank2 gün önce
  • 6:31 resmen köle yapmışlar bunlar bi bok anlamıyor

    hasan abdıyevhasan abdıyev3 gün önce
  • sondaki siir

    Aybuke CatAybuke Cat3 gün önce
  • 4:02 Tusubasaaaaaaaaa

    Emine AvciEmine Avci4 gün önce
  • Dk 5.47 de ki yere yıkıldım Karnım ağrıdı😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Zeynep ÖzkökZeynep Özkök4 gün önce
  • En çok ishizakiye güldüm 'Tsubasaaaa'

    Akak BakbakAkak Bakbak4 gün önce
  • Keşke Bukadar...

    Umut PekdurmazUmut Pekdurmaz4 gün önce
  • O kadar bölümden önce keşke bunu izlesedim

    Lower CsLower Cs4 gün önce
  • Abi çok iyiii xpzkcosmdksmc

    Lower CsLower Cs4 gün önce
  • Kaka denmez sahabe adı

    Hüseyin GencerHüseyin Gencer5 gün önce
  • Animeci olmama rağmen hoşuma gitti

    Semih SenturkSemih Senturk5 gün önce
  • Tük tuşlara basıyom oğlum

    Taha PIROTaha PIRO5 gün önce
  • 05:46

    SeolgySeolgy5 gün önce
  • Ben sek içerim. -Aleyna

    Uzumaki BorutoUzumaki Boruto5 gün önce
  • 4:04 Berkecann Narutoo Tsubasaaa

    GMR Ismail#save ralphGMR Ismail#save ralph6 gün önce
  • Bu narutoyu türkler yapsaydı olmuş mkpivezpmkivefpkijv

    I c E N a R k O zI c E N a R k O z6 gün önce
  • One Piece keyifli olabilir

    BrashFixBrashFix6 gün önce
  • 7.35 saldırma pozisyonu bu mu =D

    defne ertendefne erten6 gün önce
  • 9:46 kendimi zor tutuyorum ERGUYGETITWGHWergOT+WIR

    Eren GüzEren Güz7 gün önce
  • 3:59 URGYHVT+IEYHBRTNIEFOGVMROGF

    Eren GüzEren Güz7 gün önce
  • Hayatımda izlediğim en iyi eleştirile parodiler tsubasa ve naruto 🦾🦾🦾

    GHOST KİLLER_Fatih_GHOST KİLLER_Fatih_7 gün önce
  • jutsu o büyü değil abi anla :D

    hersey olabilirhersey olabilir7 gün önce
  • O değil de bu bölümlere bakınca Sakura'nın karakter gelişimi çok iyi

    lover _-_lover _-_7 gün önce
  • 3:28 borutoda tıpkı böyle zkanzlsnxm

    lover _-_lover _-_7 gün önce
  • Iruki değil iruka

    Nihat AnimeogluNihat Animeoglu7 gün önce
  • 5:47 ayn kardeşim aras kargo aç kapıyı XD

    ExEExE7 gün önce
  • abi bu nedir ya 😆 gece gece koptum

    Miss KinnMiss Kinn7 gün önce
  • 5:47 çok güldüm ,😂😂😂😂 SNSJWKWJJQJAJA

    BOSS GamingBOSS Gaming8 gün önce
  • 15 yas uzerese banane lan ben 16 yas uzeri oardon 18 neyse 13 cuma izliyorum yasim 11 korkmuyorum lan resmen dabbede izlerim dermisim dabbe izlemem

    reyaturreyatur8 gün önce
  • Hakunun kadın değil erkek olma şoku skfkskfk

    alaraalara8 gün önce
  • abi.. sende olmasan yuzumuz gulmeyecek be

    Jeon's MusicalJeon's Musical8 gün önce
  • abi sen bu parodileri nası gülmeden söylyn

    YİĞİT ÇAPANYİĞİT ÇAPAN8 gün önce
  • Acaba bir gün one piece de gelir mi? 🤔

    susu chansusu chan9 gün önce
  • Sakura'ya mal denilmesinin verdiği zevki size anlatamam. perfection

    AltausAltaus9 gün önce
  • mukemmeel gğlmuyom ama yınede cok guzel olmus

    JokerAllameDefkhanRotaŞehinşaHidra YAT ZIBAR 2JokerAllameDefkhanRotaŞehinşaHidra YAT ZIBAR 29 gün önce
  • nabıyonuz

    JokerAllameDefkhanRotaŞehinşaHidra YAT ZIBAR 2JokerAllameDefkhanRotaŞehinşaHidra YAT ZIBAR 29 gün önce
  • slamun aleykum öan ,

    JokerAllameDefkhanRotaŞehinşaHidra YAT ZIBAR 2JokerAllameDefkhanRotaŞehinşaHidra YAT ZIBAR 29 gün önce
  • sa

    JokerAllameDefkhanRotaŞehinşaHidra YAT ZIBAR 2JokerAllameDefkhanRotaŞehinşaHidra YAT ZIBAR 29 gün önce
  • Abi animeye girmeseyden iyidi yaa

    Nasıl Bir Dizi?Nasıl Bir Dizi?9 gün önce
  • 600 bölüm önümde yanlış kelime

    EXLminoEXLmino9 gün önce
  • Aaaaaa Türkiye 6:57

    Samet Kaan ÇiftçiSamet Kaan Çiftçi9 gün önce
  • Dünya savaşı çıkar Aleyna:yaşasın sek sek oynayabiliriz

    ElifxSuElifxSu10 gün önce
  • Naruto but Türk versiyon

    Beyin Zengini ✓Beyin Zengini ✓10 gün önce
  • Daha dün gibiydi 25dk önce yazıyordu ne ara oldu bukadar

    Yusuf erenYusuf eren11 gün önce
  • 1:12 jutsu o yalnız

    AesirrAesirr11 gün önce
  • seksi tekniği niye göstermedin .d

    AesirrAesirr11 gün önce
  • Aleyna takılıyor ya işte öyle dhhshshsjsjsj

    아야세senpai 🍜🤍아야세senpai 🍜🤍11 gün önce
  • Pandık a

    Emine MentesEmine Mentes11 gün önce
  • Herkese açık bir yorum ekleSende oku! 13 yaşındaki bir kız çocuğu yazmış: Ben Berfincan Side tunç 13 yaşında bir kız çocuğum. Amansız bir hastalığa yakalandım. Doktorlar bir çare bulamadılar. Gözyaşlarımı Şeyhler Şeyhi HZ. Hüseyin’in kız kardeşi HZ. Zeynep’in türbesini ziyaret ettim ve orada uyuya kaldım. Rüyamda HZ. Zeynep ağzıma su döküyordu. ALLAH’ın izniyle iyi olacaksın diye müjde verdi ve başımdan geçen bu olayı yazıp halka dağıtmamı istedi. Bende bu isteğini yerine getirdim. Bir tanesini fakir bir kişiye verdim inandı 13 gün sonra zengin oldu. Bir tanesini zengin birisine verdim umursamadı 13 gün sonra servetini yitirdi. Bir tanesini memur birisine verdim oda umursamadı 13 gün sonra hapse girdi. “İnananlar mutlu inanmayanlar perişan oldu.” Bu yazı kimin eline geçerse 13 tane çoğaltıp 13 kişiye dağıtsın. Bu yazıyı yazıp dağıtan kişinin muradı 13 gün sonra gerçekleşecek ALLAH’ın izniyle. HZ. Zeynep’in şefkatiyle 13 gün sonra muradına erecektir. Bu yazıyı okumaz umursamazsanız ilgilenmezseniz çoğaltıp dağıtmazsanız 13 gün sonra kötü bir şey yaşayabilirsiniz. ALLAH’ın rahmeti ve bereketi üzerinizden hiç eksik olmasın. Acele edin 13 sonra dileğiniz kabul buyuruyor ALLAH’ın izniyle. Mesajı dikkatli oku ve İnan, moralini sakın bozma! El kayyum El Melik El Mecit El Ahat El Samet El Kadir El Malik Er Rahim ALLAH hiç bir zaman yanıltmaz. 19 kişiye gönder İNŞALLAH yarın güzel bir haber alırsın. ALLAH’ın isimleri ALLAH büyüktür Sende oku! 13 yaşındaki bir kız çocuğu yazmış: Ben Berfincan Side tunç 13 yaşında bir kız çocuğum. Amansız bir hastalığa yakalandım. Doktorlar bir çare bulamadılar. Gözyaşlarımı Şeyhler Şeyhi HZ. Hüseyin’in kız kardeşi HZ. Zeynep’in türbesini ziyaret ettim ve orada uyuya kaldım. Rüyamda HZ. Zeynep ağzıma su döküyordu. ALLAH’ın izniyle iyi olacaksın diye müjde verdi ve başımdan geçen bu olayı yazıp halka dağıtmamı istedi. Bende bu isteğini yerine getirdim. Bir tanesini fakir bir kişiye verdim inandı 13 gün sonra zengin oldu. Bir tanesini zengin birisine verdim umursamadı 13 gün sonra servetini yitirdi. Bir tanesini memur birisine verdim oda umursamadı 13 gün sonra hapse girdi. “İnananlar mutlu inanmayanlar perişan oldu.” Bu yazı kimin eline geçerse 13 tane çoğaltıp 13 kişiye dağıtsın. Bu yazıyı yazıp dağıtan kişinin muradı 13 gün sonra gerçekleşecek ALLAH’ın izniyle. HZ. Zeynep’in şefkatiyle 13 gün sonra muradına erecektir. Bu yazıyı okumaz umursamazsanız ilgilenmezseniz çoğaltıp dağıtmazsanız 13 gün sonra kötü bir şey yaşayabilirsiniz. ALLAH’ın rahmeti ve bereketi üzerinizden hiç eksik olmasın. Acele edin 13 sonra dileğiniz kabul buyuruyor ALLAH’ın izniyle. Mesajı dikkatli oku ve İnan, moralini sakın bozma! El kayyum El Melik El Mecit El Ahat El Samet El Kadir El Malik Er Rahim ALLAH hiç bir zaman yanıltmaz. 19 kişiye gönder İNŞALLAH yarın güzel bir haber alırsın. ALLAH’ın isimleri ALLAH büyüktür

    BSP KuzenlerBSP Kuzenler11 gün önce
    • kimi kandırıyonuz bunla ya dnbfhdks

      Daria GüngörmüşDaria Güngörmüş6 gün önce
  • peki barutoyu naruto olarak soylemesine neden kımse bir sey soylemıyor

    Mehmet emin BalMehmet emin Bal11 gün önce
  • 3:50 jajsjsjsjsjs

    ANIL KAYGUSUZANIL KAYGUSUZ11 gün önce
  • Abi haku erkek

    Kıvanç çelikKıvanç çelik12 gün önce
  • 1:42 XD

    Birkan ÇetinBirkan Çetin12 gün önce
  • 8:50 o erkek herkees kadın sanıyor .D

    Bera Alptuğ EsenBera Alptuğ Esen12 gün önce
  • Tüm tuşlara basıyom olum ne bileyim 😂

    Good BeyGood Bey12 gün önce
  • 8:46 kadın ??

    Aykut AdıyamanAykut Adıyaman12 gün önce
  • Kakashi esprisi aşırı bayat olmuş.

    Emirhan OğuzEmirhan Oğuz12 gün önce
  • Eger jiraya itachinin neji ve bir kisi daha ardi isminini unuttum onlarin oldugunun spoilerini almadiysaniz guzel dizi

    BerkeBerke12 gün önce
  • Naruto nedir bilmeyen biri olarak diyorum ki:🤩

    Ölümlü TurtaÖlümlü Turta12 gün önce
  • 5:16 efsanee laaa

    Moon WOZTOMoon WOZTO13 gün önce
  • Bak ben bu diziyi bitirdim. Naruto hakkında boş yapma.

    Ayşe ÖlmezAyşe Ölmez13 gün önce
    • ablam izle geç çok da takılma

      ʟᴀᴠɪᴇɴᴄʜᴀᴇʟᴀᴠɪᴇɴᴄʜᴀᴇ12 gün önce
  • abi kadin dedigin ERKEK ciddiyim

    Nameless WarriorNameless Warrior13 gün önce
  • 08:48 kadın değil abi .d haku erkek

    PikáchüPikáchü13 gün önce
  • O kız erkek kız değil

    animesever türkanimesever türk13 gün önce
    • o kız erkek mi nE

      ʟᴀᴠɪᴇɴᴄʜᴀᴇʟᴀᴠɪᴇɴᴄʜᴀᴇ12 gün önce
  • E artık izlememe gerek yok jdhşıgdı çok uzun başlamak istemiyom

    Ben DeryaBen Derya14 gün önce
  • abi narutoyu bitirdim ama sen anlatınca bi an yeni izlemiş gibi geliyo DFSKNMSJFNDMSJFSNMFI

    iEm1niEm1n14 gün önce
  • Sakura= berkecan! naruto ! İşhizaki ismini unuttum ama tsubasadan=tsubasa! Filimler ve filimler=ne yapiyon ammugaa koyum bu o anime değil la

    Ali Efe KüçükerdoğanAli Efe Küçükerdoğan15 gün önce
  • Agbi yutubu eylence içinmi yoksa para için mi çekiyon

    kıralice benkıralice ben15 gün önce
  • narutonun berkecanı öpüşürken olmamış

    Yagiz BalciYagiz Balci15 gün önce
  • 7:48

    ZUKOZUKO15 gün önce
  • bilen söylesin lütfen

    Hüdayi ÖksüzHüdayi Öksüz15 gün önce
  • narutonun trükçe dublaj olanı var mı

    Hüdayi ÖksüzHüdayi Öksüz15 gün önce
    • @Eren tm kardeş saol

      Hüdayi ÖksüzHüdayi Öksüz13 gün önce
    • Yok ama japonca sesleri çok iyi 25 tane seslendirme ödülü var yanılmıyorsam

      ErenEren13 gün önce
  • 5:45 kahkaha attım

    PlaventaPlaventa16 gün önce
  • "kakashi adından mütevellit hepsinin ağzına sıçıyor" aşoılfjşkpdl

    LeblebiLeblebi16 gün önce
  • 7:04 Hfhfjgkhhdgd. Pudra şekeri. İyi gönderme. 10:59 Rxgvijoh. Noodle soluk boruma kaçıyordu yeminle.

    pembemakaron35pembemakaron3517 gün önce
  • Shinobi sabüsüyan diil

    Zeynep KaradagZeynep Karadag18 gün önce
  • En iyi anlatım olabilir- kakashi hocam kakanızı yaptınız mı?

    I love life 🌈✨I love life 🌈✨18 gün önce
  • hinata adamdır

    Bi ŞeylerBi Şeyler18 gün önce
  • mükemmel olmuş zöddöxşdxöxl ama haku erkekmiş öyle diyolar

    Bi ŞeylerBi Şeyler18 gün önce
  • Hani sesi kadın gibi olan bir karakter vardı onu herkes erkek diyordu ya abi onun nedeni neymiş biliyor musun adam ölümsüz olabilmek için başka bedenden başka bir bedene geçiyor 12 bulundu beden kadın bedenine olduğu için kadın zannediyoruz ama ilerki günlerde onun erkek olduğunu anlıyor

    LtzmLtzm18 gün önce
    • L

      LtzmLtzm18 gün önce
    • D

      LtzmLtzm18 gün önce
    • F

      LtzmLtzm18 gün önce
    • J

      LtzmLtzm18 gün önce
    • M

      LtzmLtzm18 gün önce
  • Pudra şekeri ticareti sjhbtgzdgz

    OrnnOrnn18 gün önce
  • Ben sek içerim zjxjxjdhdufudifu

    Kuzey kasap pubg mobileKuzey kasap pubg mobile18 gün önce
  • KURAMAYA CİN DEMEK HA CDJGDSFF

    Shadow PubgShadow Pubg19 gün önce
  • Baştaki sabunun anlamı ne aq kaç aydır anlamıyorum

    artenne r.artenne r.19 gün önce
  • abi sil

    Yusuf AktaşYusuf Aktaş19 gün önce
  • 5:47 lan gülerken kalbim sıkıştı az daha gudiyodum ha elimde vişne suyu da vardi iyiki dökülmedi yoksa anime değil annem öldürürdü

    Mevlut CukurMevlut Cukur19 gün önce
  • Narito 4 at atarmısın

    fatoş Mollafatoş Molla20 gün önce
  • Sasuke :Berkecan Sakura:Aleyna :D müq

    Yusuf MirzaYusuf Mirza20 gün önce
  • Animenin başındaki mantık = Hinata Naruto'yu seviyor, Naruto Sakura'yı seviyor, Sakura Sasuke'yi seviyor sonra bütün kızlar Sasuke'yi seviyor

    Mevlut CukurMevlut Cukur20 gün önce
    • Aşkı memnu

      | • MÒÓN  LİGHT • || • MÒÓN LİGHT • |8 saatler önce
  • Kaç yıllık animeciyim ama hiç naruto izlemedim

    mercimek çorbasımercimek çorbası20 gün önce
  • nine taile fox XD (scp göndermesi)

    Zekron102Zekron10221 gün önce